web stats מסביב לעולם - יומן מסע בתאילנד

יומן מסע בתאילנד

14/07/02 09:32
שלום לכולם וברוכים הבאים ליומן המסע של הילה ולירון בטיול הגדול בתאילנד.אנחנו הולכים להיות בתאילנד חודשיים (25 ליולי - 24 לספטמבר) , ננסה לעדכן את היומן מכל אינטרנט קפה שנמצא בדרך.בנתיים, 12 יום לפני הטיסה לבנקוק, כמעט סיימנו עם הזריקות (עוד אחת נשארה), כבר ארגנו מסלול במפה, ואנחנו חושבים שזה יהיה מקום מצויין לטייל בו לפני תחילת הלימודים באוקטובר.מקווים שתהנו מהחוויות.

18/07/02 13:57
היום קיבלנו מהסוכנות נסיעות את פרטי הטיסות:
חברת התעופה - טורקיש איירוייס
המראה מבן גוריון - 25 ביולי, 17:20
הגעה לאיסטנבול - 25 ביולי, 19:30
המראה מאיסטנבול - 25 ביולי, 21:45
הגעה לבנקוק - 26 ביולי, 10:45
מקווים לא לסבול מג'ט לג, ולנחות בשלום בבנקוק.להתראות עד אז.

21/07/02 08:23
כמה ימים לפני תחילת הטיול , וכמה סידורים אחרונים שנשארו:
1 - ביטוח לשישים יום
2 - קניית ציוד בסיסי לימים הראשונים
3 - להפרד מכולם....
כמו כן שמענו שהאי קו פאנגאן נסגר עקב מחלה שפרצה בו, ועקב כך מסיבת הפול מון הבאה לא תתקיים שם..נצטרך להתעדכן בקשר לזה עם הנחיתה.

25/07/02 10:02
היי
הו העדכון האחרון מהארץ, המונית מגיעה לקחת אותנו ב 12:00 , מעט מתוחים (בעיקר הילה) אבל כנראה שהכל יהיה בסדר כשנהיה על המטוס.ה
עדכון הבא כבר יכתב מתאילנד

26/07/02 10:42
כן...אנחנו פה...הגענו לבנקוק ב 11:00 בבוקר עם החברה הטורקית (היה מצויין) ולקחנו מונית לרחוב קוואסן (מלא ישראלים) אנחנו מתאכסנים במלון D&D (בערך 600 באט=60 שח) ונקי פה ונחמד. (הילה טוענת שזה כמו מלון יערות הכרמל?!)אנחנו מתכננים ללכת למרכז סיאם ולבדוק מחירי מצלמות.ברחוב יש מלא אוכל, אבל הריח, אוי הריח...אוכל ודלק לא ממש עושה תאבון

27/07/02 17:32
היי
היום (אחרי שינה מקפיאה וטובה במלון) הלכנו לקניונים גדולים (אבל ממש ) ודי השתגענו שם... הגענו לשם באוטובוס ממוזג שהיה כל כך זול...לא ציפינו שזול עד כדי כך.המחירים מדהימים , ויש פה מלא בגדים שווים , קניתי 2 זוגות נעליים בשישים שח.לירון סוף סוף מצא מצלמה דיגיטלית , הוא קנה את הדגם הכי זול (וזה היה זול) מחר בשש בבוקר אנחנו ממשיכים צפונה...

28/07/02 09:48
בעוד 4 וחצי שעות אנחנו עוזבים את בנקוק לצ'אנג מאי בצפון , באוטובוס VIP שעולה 200 באט (11 שח...הילה השיגה את המחיר הכי זול...) זה בערך 13 שעות נסיעה עם נוף מדהים (אנחנו מקווים ) ושם נטייל בג'יפ 4 ימים ונשאר רק לקוות שלא יירד שם גשם, בבנקוק (טפו טפו טפו) לא ירדה טיפה...עד עכשיו שנופלות כמה טיפות בשעה.
אחרי קניית המצלמה אתמול (ולימודי לילה ...) אני סוף סוף התרגלתי אליה...אפשר להתחיל עם התמונות.....לא יודעים אם נמצא אינטרנט בצפון (כרגע אנחנו במקום שנקרא the israli connection ופה חצי השעה הראשונה חינם ואחכ זה גם זול, גם השארנו פה את הציוד ולקחנו רק מה שנחוץ לנו לצפון)

02/08/02 13:38
קוואסאדי קאפ (שלום בתאית) מה שלומכם?
הרגע שמענו על הפיגוע באוניברסיטה העברית בירושלים ..מאוד עצוב.אנחנו עכשיו ב Mae Hong Son בצפון אחרי יומיים של טיול באיזור (התחלנו בצ'אנג מאי) והיה נהדר, רכבנו על פילים, התאכסנו במלונות טובים, והנוף כל כך ירוק מחר אנחנו מסיימים את הטיול ונחזור לצ'אנג מאי ונטייל קצת ם ואז נחזור לבנקוק ומשם לקנצ'נבוריביי

02/08/02 13:36
הייחזרנו משלושה ימי טיול בצפון תאילנד, ביום האחרון כל הטיול היה נהיגת שטח - נתקענו בבוץ (המדריכים המורעלים שלנו רצו שניתקע שם) ולקח לנו 3 שעות בחושך ובגשם (ובבוץ עד גובה הברכיים) להחלץ משם עם 10 הג'יפים בשלום ...ובכל הזמן הזה הילה ישבה בג'יפ הממוזג ונקרעה מצחוק....היה שווההחלטנו להישאר שם עוד יומיים כי יש המון מה לעשות (וגם האוויר טוב ...שלא כמו בבנקוק)את כרטיס המצלמה הדיגיטלית נתתי למישהו שיעביר לי לדיסק....מקווה שייצא טוב..

04/08/02 08:53
היי
אתמול הדפסנו את התמונות מהמצלמה והן מדהימות!!!! היום נעזוב את צ'אנג מאי (החלטה קשה , המקום מדהים) ונחזור לבנגקוק ליומיים.
תהנו

05/08/02 20:27
כרגע חזרנו מ - Phat-Pong - המון דברים משונים יש שם....זה אחד מאותם דברים קטנים שרצינו לראות בתאילנד

08/08/02 17:24
שלום לכולם
אנחנו בקנצ'נבורי ליומיים וממש כיף פה, אנחנו בבית הארחה נחמד (jolly frog) אנשים נחמדים, אוכל ושתיה זולים ....ואנחנו ישנים ממש ליד הנהר.אתמול נסענו עם אופניים על הגשר שעל נהר קוואיוהיינו במוזיאון מלחמת העולם השניה והיה ממש מעניין.היום הצטרפנו לזוג מהרצליה ולקחנו אופנוע ונסענו בערך 150 ק"מ למפל יפה (Soi Yok Noi) ואכלנו במסעדה מקומית ארוחת צהריים מצויינת ומשם נסענו לראות חיות בר שמסתובבת חופשי וגם נמרים היו שם...ואפילו הצטלמנו שאנחנו מחזיקים אותם.
זהו בנתיים

10/08/02 20:06
היום היינו במפלים הגדולים ביותר בתאילנד - שבעת המפלים - Erawan waterfalls - נסענו עם אוטובוס 7180 למפלים (שעה וחצי) ושלמנו 26 באט לכוון אחד.המפלים יפים והמסלול הולך שלב אחר שלב (יש 7) ממפל למפל ובסוף יוצא שהולכים 4 ק"מ, בשלב 3 יש בריכה שבה לירון התרענן...משלב לשלב זה יותר קשה (מי צריך "שייפ?")שחזרנו אכלנו משהו ונפלנו לשינה טובה בגסטהאוס
ביי בנתיים

12/08/02 13:16
כן, שוב חזרנו לבנגקוק, היום יום הודתה של המלכה בתאילנד וכל הרחובות מוצפים דגלים ונקיים...כנראה יהיו מסיבות אחכ...בטח נדע על זה מאוחר יותר.היום אנחנו הולכים לראות סרט במרכז MBK - קנינו מושבים של מחלקה ראשונהנדווח אחרי זה.

16/08/02 15:11
הגענו הנה אתמול לאחר 17 שעות של נסיעה באוטובוס ובמעבורת ופשוט התאהבנו במקום...אנחנו ישנים במקום שנקרא the yogurt home בחוף אד רין וזה אחלה.

25/08/02 20:27
אחרי 45 דקות במעבורת הגענו היום לקו סמוי זה מקום שווה עם מלא מלונות ומסעדות (כמו בנגקוק רק קטנה יותר ופחות מסריחה) רק שהמחירים כאן גבוהים אך כמובן שאנחנו כמו ישראלים טובים מצאנו חדר זול עם מזגן ליד החוף המקום נקרא O.P bungaloas אחרי יומיים של טיולים אופנועים עזבנו את קו פאנגן (היה מעולה....) ואכלנו שם במסעדת דגים (לירון אכל כ ר י ש!!! פעמיים)
ביי בנתיים

30/08/02 17:18
היי
היום הגענו לקו פיפי ויורד גשם , המקום יפה עם המון סלעים שצצים מתוך המים הכחולים - ירוקים. מחר אולי נעזוב לפוקט עד שיעבור פה הגשםואז נשוב לפה

03/09/02 12:51
שלום לכולם
אנחנו בפוקט האי עם המלונות ה"אמיתיים" אנחנו במלון קטם וחמוד שמנוהל ע"י בריטי שעזר לנו לצרוב תמונות לדיסקאנחנו אוכלים טוב, ישנים טוב ומקווים להגיע לקו פיפי בקרוב (אחרי הגשם)פתאום אנחנו גם קולטים שהטיול הולך להגמר (מהר מדי) אבל אנחנו מנצלים כל דקה טוב

06/09/02 18:56
היי וחג שמח (ראש השנה) ממני ולירון
אנחנו עכשיו בקופיפי (ללא גשם) והאי מדהים!! היום צללנו מ 9 בבוקר עד 4 אחה"צ והיינו במפרץ מיה (מהסרט "החוף") וגם ביקרנו בעוד מקומות יפים, וראינו דגים אקזוטיים ששחו ממש לידינו ויכלנו לגעת בהם.ממש נחמד פה בקופיפי ועוד יום או יומיים נלך לחוף שנקרא Aow Nang .
אז שוב חג שמח ביי

10/09/02 11:53
היי,
אנחנו עכשיו ב - Aow Nang זה אחלה מקום אבל...אנחנו מחכים לקצת שמשהנוף מקסים ונשאר פה 3-4 ימים.מקווים שתצא קצת שמש בקרוב...

17/09/02 07:02
שוב חזרנו לבנגקוק ואנחנו קונים וקנים וקונים...קבלנו את הכרטיסי חזרה שלנו ואנחנו טסים עם החברה היוונית (כולל עצירה של 20 שעות באתונה עם הסעה למלון חמישה כוכבים והסעה חזרה לשדה)מקווים שלכולם היה צום קל (זה פשוט בלתי אפשרי פה )