web stats מסביב לעולם - יומן מסע למחוזות האטלנטיים בקנדה ומזרח קנדה

יומן מסע במזרח קנדה ובמחוזות האטלנטיים

2002 מרץ 25
בשלוש בלילה נסענו לשדה התעופה, הסתובבנו קצת בדיוטי פרי ועלינו על המטוס של אולימפיק (חברה יוונית) וטסנו לאתונה
היוונים היו מסריחים כמו שחשדתי - האוכל היה נוראי, הצוות מגעיל ולא נחמד וסתם היה מסריח באופן כללי, בסוף נחתנו באתונה ואני נשכבתי על הריצפה (היה לנו 3 שעות לחכות לטיסה לניו יורק) ונרדמתי בצהריים לינו שוב למטוס , הצוות הפעם היה פי 8 מסריח מהקודם, התחלנו לטוס לניו יורק - טיסה של עשר שעות - התכנון היה להגיע לג'יי אפ קיי בערך ארבע שעות לפני טיסת ההמשך לסירקוז - די התבאסנו מהארבע שעות לחכות אבל
בערך מעל דאבלין, אירלנד - סוף סוף אני, שלעולם לא נרדמת בטיסות , נרדמתי במצב ישיבה עד שפתאום התעוררתי לקול צרחות ביוונית, אה כן כתוספת רעננה עבר לשבת לפנינו במושב איזה איש ספרדי שהכתרתי כאיש המזיע בעולם - כולו היה רטוב וזה וחשבתי שאני מתה עשר שעות עם הריח הזה
ונחזור לשינה שלי שהופרעה ע"י צרחות של יוונים מטורפים, מליוני אנשים עמדו מעל הכיסא שלי בערך וקשקשו לי תשכל כאילו אני מבינה אותם, מסתבר שאיזה ילדה איבדה הכרתה או משהו כזה. בסוף הוחלט לאשפז אותה והמטוס התחיל לחזור ללונדון (היינו כבר אחרי דאבלין) אחרי שעה טיסה הגענו ללונדון ונחתנו שם. אני התלהבתי שעברה עוד שעה ויש לי פחות לחכות לטיסת המשך. שהיינו כבר בלונדון היוונים החליטו גם למלא דלק אם כבר, אז מילאו דלק שעתיים ועכשיו צריך להוסיף שעה שטסנו חזרה לדאבלין (ממנה חזרנו ) יצא שבוזבזו ארבע שעות , כבר די מדאיג בהתחשב בעובדה שאני עלולה להפסיד את טיסת ההמשך שלי.
בסביבות 8 ורבע הגענו לניו יורק (הטיסה שלי בתשע) אבל משום מה המטוס חג לו שעה באויר מעל לשדה התעופהעד שמצא שרוול שעליו יכול להוריד אותנו - בסוף יצאנו מהשרוול בחמד - ראינו הוקי כיאה לקנדים ושתינו בירה קנדית.

2002 אפריל 25
התחלנו לסוע לטורונטו, הגענו די בקלות ופגשנו חברה אצלה התארחנו בטורונטו, ביום הראשון קצת הסתובבנו בצ'יינהטאון ובערב יצאנו לאיזה פאב נחמד

2002 אפריל 26
בבוקר הלכנו להסתובב באיתן סנטר - שוב קניות אבל דווקא קצת איכזב, לא מצאנו ממש דברים שווים ולא זול במיוחד. משם הלכנו לסי אן טוואר ועלינו לתצפית מלמעלה - היה ממש יפה ראינו את כל העיר ואת לייק אונטריו - יש שם גם רצפת זכוכית שממנה רואים ממש עד למדרה למטה והיה מגניב לעמוד ולקפץ על זה עם כל הילדים (שההורים נראו מאוד מודאגים משום מה כאילו הנה הילד שלהם, הוא זה שהולך לשבור את הזכוכית ולפול למטה)

בערב הלכנו לאכול במסעדת אאוטבאק - יש שם מלא סטייקים ענקיים - ואכלנו כולנו כבהמות צעירות. ואחכ יצאנו לאיזה פאב

2002 אפריל 27
בבוקר נסענו ליוניו סטיישן והלכנו לראותאת בית העירייה - ראינו תישן ותחדש וכל מיני - ליד יש מן פארק קטן והיו שם מלא סינים שעשו מן טאי צ'י (אבל עם שם אחר) והוזמנו להצטרף - נשארנו שם איזה חצי שעה ועשנו כל מיני תרגילים.
משם הלכנו לסיור בסקיידום - אצטדיון מדליק שהופך מאצטדיון בייסבול לפוטבול (הדשא מוחלף, המושבים זזים כי בביסבול זה משולש כזה ופוטבול מלבני) גם הגג נפתח שם לימי שמש, ראינו תאים של העשירים עם ספות עור ומיני בר ושירותים - ממש שווה , יש גם מלא מסעדות שצופות כאילו לתוך האצטדיון וגם מלון שמחדרים מסוימים אפשר לראות את המשחק מהחלון - די מדליק האמת. בערב הלכנו לאכול בופה סיני משובח במסעדה שנקראת מנדרין והיה ממש שווה
בדרך חזרה היה גשם שוטף ולא יכלנו ממש לעצור באלף האיים אז הסתפקנו בהצצה מהגשר עליהם ונחזור לשם בהמשך

לעמוד הבא

תמונות מהטיול

מסלול במזרח קנדה ובמחוזות האטלנטיים

תשע בערב - הפסדנו את טיסת ההמשך
אולימפיק נתנו לנו מלון וארוחת ערב ובוקר במלון פלזה של השדה, והחברה של טיסת
ההמשך נתנה לה אישור לבגיע לטיסה של מחר בבוקר במקום

2002 מרץ 27
קמנו בבוקר , לקחנו את השאטל ועלינו סוף סוף לטיסת ההמשך- טסנו עם ג'ט בלו - חברה קטנה ומגניבה עם מטוסים מדליקים. טסנו מעל מנהטן קצת ועשו לנו סיבוב וראינו שאין את התאומים - אגב תאומים שכחתי לציין שבשדה עשו לי בדיקות כמו לא יודעת מה - הורדתי נעליים, הורדתי חגורה, משמשו לי את ידי, רגליי ובטני השמנמנה
בסוף הגענו לסירקוז בה אנו נישאר איזה חודש (עניני עבודה) בסירקוז פחות או יותר עשינו המון קניות, נסענו יום אחד לפינגר לייקס, כל מיני מפלים שראינו בפארקים בעיר, והופעות מוסיקה באוניברסיטה שכמעט כל ערב יש בה הופעה שונה של סטאודנטים - שווה
בסוף מרץ נערך הגמר של המכללות בכדורסל וראינו את הגמר נשים על מסך ענק - היה שווה - כמובן שהיינו בעד יוקון (אוניברסיטת קונטיקט) והם ניצחו במאזן מושלם של כל העונה (39 נצחונות - בלי הפסדים) והכוכבת שלהם אגב נבחרה ראשונה בדראפט לליגה והיא משחקת בסיאטל סטורם (סו בירד) - היא ממש טובה

2002 אפריל 11
נסעתי לשדה התעופה להביא את נעמה שבאה לבקר אותי וקצת לטייל איתי, חיכיתי לה ולארבעת האנשים שהגיעו איתה בטיסה, ונסענו הביתה. נסענו לגרין לייקס והסתובבנו שם קצת - מקום נחמד , אגמים שווים
בצהררים לקחנו תאוטו ועשינו סבוב בבתי האחווה של הסטודנטים המטורפים - היה יום שמש ראשון השנה אז כולם יצאו החוצה וטיפסו על הגגות ושמו מוסיקה ושתו כבהמות קטנות והיה משעשע - כמו בגן חיות

כמובן שעשינו מלא קניות , ושוב הסובבנו בייניות שבפינגר לייקס

2002 אפריל 24
התחלנו בנסיעה לכיוון ניאגרה פולס - בהתחלה הגענו לצד האמריקאי אבל לא כל כך התעכבנו בו כי רצינו להגיע לצד הקנדי - עברנו תגבול והגענו למפלים. המפלים ממש מדהימים, התחלנו להסתובב ברגל לצד המפלים והיה שווה, חיפשנו במקביל מלון ובסוף מצאנו מלון ממש זול (45 דולר קנדי) אז השתקענו בו ומשם הלכנו לראות סרט על הניאגרה באיימקס - היה סרט מגניב על כל מיני מטורפים שניסו להיכנס למפלים והיה איזה ספור על ילד אחד שהוריו האינטלגנטים עשו שיט עם סירת מנוע מעל למפלים ואז נהרס המנוע וכולם נפלו והילד נפל דרך כל המפלים ושרד... עשינו גם טיול במייד אוף דה מיסט -סירת תיירים כזאת שעוברת ממש ליד המפלים ונרטבים וזה די נחמד. בלילה שוב הגענו לאיזור המפלים לראות אותם בלילה שהם מוארים בכל מיני אורות צבעוניים - זה היה ממש יפה. בערב יצאנו לאיזה פאב (כל האיזור שם נורא תיירותי) וכך פגשנו בפרוגי ווודי המשעשעים היה